במסגרת הקורס "הערכת טכנולוגיות מידע וידע" -דר' ליאת אייל - אנו לומדים כיצד להעריך סביבות למידה מתוקשבות. וכמו כל הערכה מסתבר שיש קרטריונים גם לתחום זה שהתפתחו בעקבות הצורך -כפי שציינתי בכותרת - לבור את המוץ מן התבן. באחת מעבודתנו אנו נדרשים להעריך סביבת למידה מתוקשבת וכשבדקתי את הסביבה נוכחתי לדעת שמה שעל פניו נראתה לי סביבה מתוקשבת ראוייה אינה עונה בצורה טובה מספיק לקרטריונים הנדרשים. דבר זה מחדד אצלי את המודעות לחשיבות הבדיקה - אם בעבר התפעלתי מסביבות למידה מתוקשבות שונות הרי עכשיו אהיה מודעת שעלי להפעיל ביקורת כדי להעריך ולראות אם הסביבה הנל' אכן מתאימה לצרכי וראוי לפעול בה. כרגע נראה לי הדבר משימה די מסובכת להתחיל לבדוק עפ' כל כך הרבה קרטריונים אך אני מקווה שבעתיד, עם שכלול המיומנות האישית שלי בהערכה מסוג זה, אוכל לעשות זאת ביתר קלות.
ענת
ענת
שלום
השבמחקשמי דינה קרמונה ואני עוזרת הוראה של ד"ר גילה קורץ.
זהו ניסיון לבדוק האם ניתן להגיב לרשומות שלך.
בברכה
דינה